Birdman, Juvenile - Breeze

Breeze (Official Video)
Just Another Gangsta available now: CashMoney.lnk.to/JAG-albumYD
Connect with Birdman:
twitter.com/BIRDMAN5STAR
facebook.com/Birdman/
instagram.com/birdman/
Connect with Juvenile:
twitter.com/juviethegreat
instagram.com/juviethegreat
facebook.com/juviethegreat/
Video Director: Adam Bains
Video Producers: Adam Bains & Don Newkirk
Video Editor: Adam Bains
for Hitstape
Music video by Birdman, Juvenile performing Breeze. © 2019 Cash Money Records, Inc.
vevo.ly/KEP5q3

Stažení

zhlédnutí
966,038

Komentáře

  • the other one . who was also supposed to get. like Birtman. he did not scream. I want to, too, because Birdman. only. it was decided. but it was already.....

    Borys WozniakBorys WozniakPřed 23 hodinami
  • One Of My Favorite on Tha Album

    Habib SanogoHabib SanogoPřed 13 dny
  • R💰G C💰M Birdboy🔥

    Chevalier BarakaChevalier BarakaPřed 14 dny
  • Dat 🎸 tho...geez. Production tight 4 Juve

    Jordan HasanJordan HasanPřed 17 dny
  • Raw shit

    Frenton AskinsFrenton AskinsPřed 18 dny
  • you need to know. How they found out about the other. and the miracle-workers are not. hah.hmmmmmm

    Borys WozniakBorys WozniakPřed 18 dny
  • box.hmmm . 2006 . fl . 2007 yung buck stomp. .2007 birdman how a be . later shakira waka waka . p diddy micki minaj hello . lady gaga telephone . you tube ... feed records. biggest . feed the rich. and the rich outlaw others. .piramida tv is one. and only a few at the top. and let the rest count on other boxes. because the papers were two. but it was not the tv and birdman papers he handed out nor shakira. but now it's very important. some Boris. you do not know, do not judge. You do not know the end of the country in the EU too. anyway, greetings

    Borys WozniakBorys WozniakPřed 18 dny
  • Ok daddy I c u still got it!! Fuck what a hater say!!

    Rhoda WhiteRhoda WhitePřed 20 dny
  • im not gone even lie but this style and even the delivery of the bars sound exactly like mystikal to me but i could be wrong cause juvenile was always hard but i never heard him rap like he did in this song

    Michael KempMichael KempPřed 21 dnem
  • Birdman faker than a $3 dollar bill, juvi just tryin to fit in where the next check comin from, smh......

    Julius BrownJulius BrownPřed 25 dny
    • How Birdman fake? Go suck Lil waynes dick you faggot.

      anroid useranroid userPřed 6 dny
  • Droc went hard on each song he produced

    J DuJ DuPřed měsícem
  • Banger😍

    Nayla BNayla BPřed měsícem
  • Run it up running it up

    Kevlin ParhamKevlin ParhamPřed měsícem
  • Juv has always made CashMoney great!

    Blessing MhlangaBlessing MhlangaPřed měsícem
  • Juvenile is my no.1 member of the hot boyz. glad to see him in new video

    Der TomosDer TomosPřed měsícem
  • Still Bossin'

    JOBEEHUSTLERJOBEEHUSTLERPřed měsícem
  • box.hmmm . 2006 . fl . 2007 yung buck stomp. .2007 birdman how a be . later shakira waka waka . p diddy micki minaj hello . lady gaga telephone . you tube ... feed records. biggest . feed the rich. and the rich outlaw others. .piramida tv is one. and only a few at the top. and let the rest count on other boxes. because the papers were two. but it was not the tv and birdman papers he handed out nor shakira. but now it's very important. some Boris. you do not know, do not judge. You do not know the end of the country in the EU too. anyway, greetings

    Borys WozniakBorys WozniakPřed měsícem
  • and Birdman was a poor man too. poor and so much His. and the rest has a backyard ... hmm.

    Borys WozniakBorys WozniakPřed měsícem
  • AIN'T NOTHING BROKE I KANT FIX👊💯💯💯💯💯💯💯

    James RuffJames RuffPřed měsícem
  • 🔥🔥🔥

    MMP MovementMMP MovementPřed měsícem
  • Who ever made this beat Mann this shit flow!! 🔥🔥🦍

    Dee HendonDee HendonPřed měsícem
  • how they get them airplane scenes in the sky? A Super Drone?

    Kash StarksKash StarksPřed měsícem
  • fire🔥🔥🔥🔥

    Carl DossCarl DossPřed měsícem
  • When juve said ain't nun broke that i can't fix, i felt that Shit all da way...

    Letrell HardinLetrell HardinPřed měsícem
  • The song is dope! Respect to Juvenile .

    dix bals showdix bals showPřed měsícem
  • Im here for juvie. 💯😍

    Miss LoveMiss LovePřed měsícem
  • all cash money boys are on 🔥 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    jansen de fretesjansen de fretesPřed měsícem
  • Juvi back bihhhh

    Michelle ReedMichelle ReedPřed měsícem
  • Uhumm peepdiz2sweet...kpinitreelz☝💯

    Yoli TijerinaYoli TijerinaPřed měsícem
  • I wonder after all these years why juvenile signed up with Birdman

    Special 23Special 23Před měsícem
  • yes

    Bold TopBold TopPřed měsícem
  • This song is so underrated it’s a joke. Everyone I play this song for agree it should’ve been longer.

    Megan HarrisMegan HarrisPřed měsícem
    • Shit yeah

      Frenton AskinsFrenton AskinsPřed 18 dny
  • Damn Juvenile what happened to "Birdman not being a mob boss?" SMH

    joejoe swagswagjoejoe swagswagPřed měsícem
  • 👽💽🌏🎤

    slugga 504slugga 504Před měsícem
  • Big m💰 ney

    Dixion KashDixion KashPřed měsícem
  • Stay clear

    Dixion KashDixion KashPřed měsícem
  • Dis single is a classic.dis ish should've hit 1million views already DAMN😂

    Kevin LoveKevin LovePřed měsícem
  • m givin 100% beats are so dope got me shakin my head

    THANDOLWENKOSI SANELETHANDOLWENKOSI SANELEPřed měsícem
  • Rich Mary . Yess billionaire lady. I make u thank me. I can help you. Big money . Say it birdman

    Mary SimmonsMary SimmonsPřed měsícem
  • On repeat 👌🏽

    Nesha BritwoodNesha BritwoodPřed měsícem
  • 😎

    GIOVANE NINHOGIOVANE NINHOPřed měsícem
  • how we doing

    Amanda LampAmanda LampPřed měsícem
  • Juvey sucks now. That money and that white picket fence in Beverly Hills changed him.

    Gary W-l-o-tGary W-l-o-tPřed měsícem
  • I pull out my 💰 you pull out your 💰 you dont have 5 dollars come on i 👀 ya juve 7thward baka town in here

    manyo bridgesmanyo bridgesPřed měsícem
  • Boss Nigga shit 💯💯💯

    Og Jody Breezy LegendOg Jody Breezy LegendPřed měsícem
  • Wow that's the hottest shite I've heard in yrs, too bad it wasn't longer though. Toronto's on the map

    slapyasillyslapyasillyPřed měsícem
  • Video in the Air new to me!!!💪💪

    Rod KeysRod KeysPřed měsícem
  • RAW!! I 🇹🇷

    Sirjuan TylerSirjuan TylerPřed měsícem
  • Dat man juvenile 🔥🔥

    kaiden shawkaiden shawPřed měsícem
  • 🔥🔥🔥🔥

    Jakiria GainesJakiria GainesPřed měsícem
  • Juvenile SNAPPED!!! I SEE YOU JUVIE!!!!

    Damian CooperDamian CooperPřed měsícem
  • I Do Not AgreeI Do Not AgreePřed měsícem
  • Can We Get Currensy On The Remix?

    Christopher KellyChristopher KellyPřed měsícem
  • 🐦 man stfu and let the man rap

    Foxy LadiFoxy LadiPřed měsícem
  • Juvi still got that flow .

    Tommy PhoenixTommy PhoenixPřed měsícem
  • Juvi still got that flow .

    Tommy PhoenixTommy PhoenixPřed měsícem
  • Juvenile came back and cleaned they ass up ! Back to the bank" lmao

    Tone lokeTone lokePřed 2 měsíci
  • *It's a cat from Ft.Lauderdale that's on point By the name of Big Mouth Berto. But Ppl kept stopping him from speaking to Juve or Birdman*

    Greg BelizaireGreg BelizairePřed 2 měsíci
  • just shows how good the Cash Money crew was, Juve still can make hits Wayne is one of the GOATs pretty sick

    Sharrieff VincentSharrieff VincentPřed 2 měsíci
  • 💯✈️ im ready

    I HEART DoveI HEART DovePřed 2 měsíci
  • This shit goes so hard....#repeat

    Anthony AdkinsAnthony AdkinsPřed 2 měsíci
  • Anyone know where the instrumental is at ima kill this beat 🙏🔥💨

    KingKingPřed 2 měsíci
  • Flossin on video and on wax! Ya Eard Me!!!

    millenialbroadcastmillenialbroadcastPřed 2 měsíci
  • 10 STARS MAN YALL ON FIRE WARDEEEEEE

    Bless PraiseBless PraisePřed 2 měsíci
  • HHHHHHEEEEEE BAAACKKKK

    Will LaliberteWill LalibertePřed 2 měsíci
  • Good to see em together ... Plz Sir give royalties this time

    Eudes aristophane dédé LIGNONEudes aristophane dédé LIGNONPřed 2 měsíci
  • For real

    🔥Realwealthy Boy Channel🔥 Q-DOO🔥Realwealthy Boy Channel🔥 Q-DOOPřed 2 měsíci
  • Trying to see why this hasn't hit 1 million view yet??

    Kristy PooleKristy PoolePřed 2 měsíci
  • I wanna be Cash Money change my life put it on the line

    Way2Real EntertainmentWay2Real EntertainmentPřed 2 měsíci
  • ch-visions.com/detail/video-PPa4Tf6g05E.html

    Way2Real EntertainmentWay2Real EntertainmentPřed 2 měsíci
Birdman, Juvenile - Breeze